Pomoc techniczna

Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów.

Już dziś wspomagamy i doradzamy o czym przekonały się szerokie rzecze naszych współpracowników i  klientów. Aby skuteczniej i szybciej dostarczać naszą pomoc zdecydowaliśmy się ubrać nasze działa w ofertę wsparcia i pomocy.

Napisz do nas na adres:

Jeżeli masz problem, a my będziemy na niego wstanie odpowiedzieć w jednym mailu, odpowiedź otrzymasz błyskawicznie. W przypadku skomplikowanych problemów złożymy ci atrakcyjną ofertę wsparcia.

 

Problemy jakie rozwiązujemy: 

Maintance/utrzymanie infrastruktury:

  • Doradztwo związane z doborem rozwiązań technicznych, takich jak komponenty serwra BIM oraz konfiguracja sieci lokalnej.
  • Instalacja Serwera BIM
  • Aktualizacja Serwera BIM z zachowaniem procedur bezpieczeństwa danych.
  • Problemy z pracą serwera BIM wywołane z zaniedbaniami ze strony administratorów.
  • Aplikacja optymalnej polityki bezpieczeństwa danych.
  • Aktualizacja Serwera do nowszej wersji
  • Migracja projektów do nowszej wersji SERWERA BIM

Sytuacje awaryjne/kryzysowe/nagłe:

  • Przywracanie Projektów pracy zespołowej z kopi bezpieczeństwa.
  • Instalacja Awaryjnego serwera BIM w przypadku trwałej usterki w maszynie pierwotnie pełniącej rolę serwera.
  • Usuwanie popularnych błędów.
 

Korzyści dla klienta

Maintance/utrzymanie infrastruktury:

  • Infrastruktura dobrana i dopasowana do potrzeb klienta. Optymalizacja kosztów w stosunku do potrzeb.
  • Perfekcyjna konfiguracja środowiska pracy. Rozwiązania zapewniające wydajną prace w wybranej infrastrukturze.
  • Usuwanie niedoskonałości programu dzięki instalacji najnowszych aktualizacji przy zachowaniu bezpieczeństwa danych.
  • Komfortowa, nieprzerwana praca na serwerze BIM. Kontrola dostępnej przestrzeni dyskowej oraz przyjętych polityk archiwizacji danych pod kontem wydajności pracy z serwerem BIM.
  • Pewność bezpieczeństwa danych.
  • Migracja do nowszych wersji oprogramowania z zachowaniem bezpieczeństwa danych

Sytuacje awaryjne/kryzysowe/nagłe:

  • Szybkie przywrócenie pracy nad projektem po awarii (np. zasilania). Środowisko pracy zespołowej z przywróconymi rezerwacjami, historią wiadomości/komunikacji, oraz zawierające zsynchronizowane dane z ostatniej godziny przed awarią.
  • Wykorzystanie dostępnych zasobów/infrastruktury klienta w celu szybkiego kontynuowania pracy
  • Szybki dostęp do pomocy w przypadku nieprzewidzidziaonych/zaskakujących problemów związanych z pracą serwera BIM lub wersji stacjnarnej Archicada.
 

Zakres usługi

Abonament:

  • Doradztwo związane z doborem infrastruktury technicznej jak i oprogramowania
  • Nadzór nad działającym serwerm BIM (realizowany zdalnie, za pomocą dostępu zdalengo, od opcji POP)
  • Aktualizacja serwerów BIM (hotfix)
  • Podnoszenie serwera Do nowszej wersji
  • Migracja projektów do nowszej wersji programu
  • Pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z awarią lub wypadkami losowymi.

Pomoc doraźna/ za godzinę:

  • Doraźne rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem Programu Archicad oraz BIM Serwer.

 

Podusmowanie

Dzięki oferowanej przez nas pomocy technicznej praca projektowa jest pozbawiona niepotrzebnych przestojów wywołanych problemami z infrastrukturą techniczną czy oprogramowaniem. Doświadczenie w doborze odpowiednich rozwiązań technicznych pozwala nam projektować otoczenie techniczne tak by było dopasowane do rzeczywistych potrzeb klienta, a tym samym pozwala na zmniejszenie kosztów infrastruktury. Stosowanie najnowszych, wydajnych procedur bezpieczeństwa danych daje pewność, że kluczowe dane są zawsze bezpieczne. Szybki dostęp do pomocy ze strony naszej firmy pozwala na szybkie wznowienie pracy projektowej w razie nieszczęśliwych wypadków. Tym samym oferta pomocy technicznej ArchiCADowni działa jak ubezpieczenie NW.